2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag har testat på nya saker.

Hur har ditt 2013 varit?  Jag tycker det har varit riktigt bra. Ett ganska medelår. Är riktigt glad över att jag tog tag i ridningen igen. Sommaren var helt härlig.

Blev du kär i år? Den här punkten är lite jobbig tycker jag. Jag lider av nån sjukdom som gör att jag inte blir kär, antagligen har jag väldigt svårt för att bli kär eller så behöver jag god tid på mig. Men hur som helst har jag inte varit kär i någon på så länge så jag inte kommer ihåg hur det är. Eller jo jag minns att man var glad och tokig, men kommer inte ihåg den där känslan i magen.. Mina bästa vänner är alla kära och det känns lite sådär utanföre ibland. Men jag antar att jag ska njuta så länge det varar, tänk nu om min sjukdom skulle gå över och jag skulle bli dödskär plötsligt. Haha..

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Vet inte riktigt något exakt datum, men thailand resan var något extra. 

Vad är din största framgång 2013? Denhär är ganska svår. Men för mig själv så tror jag det är att jag slutat bry mig så otroligt mycket om vad andra tycker och tänker om mig. Speciellt utseendemässigt. Känner inte att jag behöver maassor med smink för att gå till skolan, eller att jag måste ha matchande kläder varje dag. Jag känner mig mer självsäker. Jag tror det beror till stor del på att jag har så bra vänner som jag känner mig trygg med och som jag kan vara mig själv med. Behöver inte känna att jag måste försöka passa in.

Bästa köpet? Min Iphone 5s. Har verkligen blivit som min bebis.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder såklart, och skor. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Fick värdens gulligaste kärleksbrev av Anna till jul vilket gjorde mig riktigt glad, så fin skrivet. :* Jag fick också äran att bli Vanessas gudmor vilket jag blev väldigt glad över också.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up bland annat, många finska låtar som påminner om sommar och fest.

Vem har du umgåts med mest? Anna helt klart. Under sommaren var vi typ hela tiden med varandra.

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej

Vart reste du under 2013? Vi var till Thailand och så var jag till Sverige på sommarlovet med lillsyrran. 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Mer fest, haha känns som om dethär året varit ganska lungt.. 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag kommer inte ihåg så mycket. Jag fylle i slutet på maj och vi hade ju riktigt varm sommar redan i maj så jag tror vi hade ganska bra väder. Så kommer jag ihåg att jag var tsm med Anna hos oss och så kom typ eeki och nån hit. Vi smälte choklad och hade frukter och bär till, skolade ur fin glasen och hade det säkert helt mysigt? Hände nog inget riktigt speciellt.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jodå, mindre skitsnack. Alltid finns det saker som kunde ha varit bätre. Men jag är nog helt nöjd. Utan sämre dagar så skulle alla dagar vara medelbra. Hade varit skönt utan all den här polisanmälningen osv..

Vem saknade du? Det har i vissa perioder funnits dom som jag bara hade velat ha nära mig men inte haft.

De bästa nya människorna du träffade? Kan inte säga någon som är bäst. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ta vara på tiden nu, du är bara ung en gång i livet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0