Skol liv?

Att gå i skola är tungt. Hjärnan får ta in nya saker varje dag. Att kravla upp klockan 6 på morgonen måndag till fredag är tungt. Jag känner på mig att jag kommer vara helt slut till jul. Men för att klara av dethär så ska jag se till att hänga med från början. Den här första perioden är egentligen inte såå tung. Men nästa period blir värre..
För att orka stiga upp klockan 6 på morgonen så är det ett måste att sova innan 11, eller bra iaf. Imorse då jag skulle stiga upp så hade det varit skönt med minst 2 timmar till sömn. Jag hade kunnat ta igen dem på kvällen..
Men sådär annars så tyckte jag de var en mer chill dag idag. Gårdagen var lite stel. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0