Ridlektion

Som jag skrev var jag på min första ridlektion vid Takalan talli på två år. Det var såååå kul! :DD Jag var nästan nervös innan faktiskt, tänkte massor på vad Nina skulle tycka om hur jag red nu för tiden och var rädd att jag skulle vara helt död i musklerna efter 15 minuter.. Men jag hade inte behövt oroa mig alls. Nina tyckte det gick riktigt bra, ända hon fick säga till om var min häl som i skritt var för spänd, plus handen som jag krökte innåt. Men efter två år utan ordentlig träning så försämras sitsen.. Dessutom var jag inte helt slut efter 15 minuter, det gick bra att rida en hel timme! :D Jag red Synttäri en stor finskhäst valack som har varit min favorit väldigt länge. Han var lika rolig att rida som vanligt! :D
Jag och Synttäri sommaren 2011 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0