Hm, vilken blogg vill jag ha?

Vad är viktigast med en blogg, och hurudan vill jag att min blogg ska vara? Jag tycker en bra blogg har allt. Mycket upppdatering med längre inlägg, mycket bilder som inte endast får vara knäppta med telefon. I en bra blogg är inläggen roliga och intressanta att läsa. En blogg som jag verkligen tycker är bra är Linnolsson.se. Älskar hennes girlpower, så otroligt duktig är hon. Jag känner igen mig på månnga sätt i henne och inspireras av hennes blogginlägg och bilder.
Hurudan vill jag min blogg ska vara då? - Ja, jag vill massor men allt går ju inte att fixa. Jag bloggar för att jag tycker det är kul, och då ska det kännas kul att blogga. Jag vill inte att det ska kännas som om nu MÅSTE jag uppdatera bloggen. Då blir det inge kul i längden. Men om man håller bloggen på den nivån där man bloggar då man vill och ändå är det flera inlägg om dagen så tycker jag det är ändå rätt bra!
Ska min blogg vara en slags dagbok där jag bara skriver om vad jag gjort, gör och ska göra? - Nee, dom bloggarna är de allra tråkigaste. Så ingen dagbok här inte. En blogg som skriver om bara ett ämne, tex då en häst blogg. Men det vill jag inte heller, har inget sådant i mitt liv så jag kunde blogga om ändast ett intresse. 
Min blogg är min blogg. Jag skriver vad jag villoch ingen tvingar er att läsa. Bloggen ska ha lite av varje, och jag strävar också efter det. Även fast jag vet att nu under sommaren blir det mycket mobilbloggning och ganska mycket "dagbok". Men jag hoppas det blir bätre under hösten.
 
Inspirera mig gärna, hur tycker ni en bra blogg ska vara och vad tycker ni om min blogg?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0