Helt slut

Nu då jag jobbar och stiger upp 7 på morgonen är jag helt trött redan runt elva tiden på kvällen. Orkar knappt blogga just nu, mina ögon vill bara stängas. Nu under kvällen så skötte jag en liten stund om kusinerna och fick V att sova, så gullligt. ^^ 
Förra veckan sov jag ett par timmar varje dag efter jobb. Var så ovan med att sova 7-8 timmar per natt. Men nu klarar jag mig iaf utan att behöva sova då ja kommer hem. Haha låter som småbarn, men jag e allvarligt heelt slut. 
Nu ska jag som vanligt tvätta ansiktet och tänderna. Jag kan inte somna utan att ha gjort det, ett absolut måste! Nu har jag bara skrivit av mig i min trötthet - så förlåt för att det blev lite konstigt.
#gonatt #sov #sött #puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0