Hehe

Idag har jag riktigt fixat till det. Första jag gjorde då jag kom till skolan var att fälla min mobil i wc:n. Jag var tvungen att fiska upp den och så tvättade jag av den.. hahaxd.
Först fungerade den men då jag hade tagit ut alla telefon inälvor för att torka mobilen och satte ihop den igen så fungerade den inte längre. Så nu är jag utan telefon, eller utan en fungerande telefon.. Jag ska försöka fixa så vi kan åka till stan idag för att köpa en ny mobil.. Undrar vad det blir för någon. Jag vill såklart ha en Iphone men den är så dyr och man får dessutom mera för pengarna om man köper en Samsung. Men ååh, dethär är jobbigt..
 
Sådär annars så har jag rast nu i skolan och har en lektion kvar idag. Historia, vilket är ett av mina favorit ämen. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0