Gymnasiet första dagen!

Nu har jag upplevt min första dag i Gymnasiet. Kan säga att jag var vääldigt trööött hela dagen och satt och gäspade typ 24/7.. Min nya klass är riktigt trevlig och kul. Vi känner ju inte varandra än så bra, men vi kommer nog bli e bra grupp. Mitt schema är dock riktigt skit, eller det är proppfullt dehär 3 första perioderna. Inte ett ända hålpass. Kommer blir tungt.. Men jag kommer ändra bort nån valdri biologi denhär perioden så behöver jag inte ha helt fullt.
 
Igår så var jag och Nelli på stan och shoppade lite. Jag köpte nya jeans en stickatröja och typ underkläder plus en väska. Helt nöjd är jag, speciellt över byxorna. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0