Det började inte så bra

Den här veckan började inte alls bra. Jag försov mig, ordentligt. Hade 20 minut på mig att duscha, föna håret och allt som hör till att göra på morgonen. Men jag hann t.o.m vänta på bussen i några minuter så jag var nog riktigt snabb. ;) Hade ganska tråkiga lektioner idag, känns som om dethär med att försöka vara duktig i gymnasie håller på och glider ur händerna på mig redan. Skulle inte alls orka någonting, borde byta skola? Hihi, nej men det är kul så länge man inte har läxor och uppgifter att göra.
Så höll jag också på att dö i hungersnöd sista lektionen då jag hade ledigt. Hjälpte verkligen inte att få snappis meddelanden på folk som var ute och åt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0