wtf..

Vaknar klockan 15.40 och kollar på klockan en till gång. Tror den visar fel, men det visar sig vara rätt. Jag har alltså sovit ca 13 timmar inatt. Värkmedicinen igår gav mig säkert mera sömn också.. 
Nåja tillbaka till inlägget jag lovade igår. Jag hittade knappt något i stan. En bh och ett linne. För 40 euro sammanlagt. Jag hittade inget alls som jag tyckte om egentligen. Annars så brukar det aldrig vara så här. :O Inga vita converser fanns i min storlek heller. Eftersom jag fick en väldigt kort natt från fredag till lördag så somna ja runt klockan 19 och vaknade typ 22. Kvällen/natten spenderades på facebook och twilight. Jag tog tag i mig själv och kollade Breaking Dawn part 2 igår. Haha jag var nog den ända som inte hade sett den.
 
Idag ska jag färga håret, och skriva lite till modersmåls föredraget..
Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0