Thailand i februari/mars

Varför åkte vi till Thailand i februari/mars och inte nu så att vi skulle vara bruna till sommarlovet?! Vi missade ju mycket kallt väder men jag hade gärna varit lite brun till sommarlovet. Min bränna sitter knappt inget kvar. Kommer va vit som ett spöke på skolavslutningen. 10 minuter i solen i Thailand är samma som 2 timmar i solen en solig sommar dag i Finland. Alltså tar det en eeevighet för en blekis som mig att få någon färg här i dethär kalla landet. 
Då jag är 18 sticker jag sååå häääär sääääkert till utlandet och solar, badar & festar. 
 
 
Sådär annars så vill jag att ingen kopierar mina bilder. De som inte gjort något sådant så behöver inte läsa detta. Men de som tagit några hästbilder eller nån annan bild och satt upp dem på nätet så tillåter jag inte. Jag vet att alla inte vet om att det finns en sådan lag. Så tänkte jag därför skriva det här på bloggen. Bilderna är inte tillför att kopieras till andras facebook/insta/bdb/bloggar. Förstås med lov så får ni, och inte är det så farligt heller fast det sker, men det finns folk som kan ta illa upp och t.ex. anmäla det här, vilket kan leda till böter.
 
Copyright © 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0