Sara älskar hästar

Älskar stämningen i stallet. Hästar som tuggar på hö och allt lung.. (förutom jag då..) Hihi men jag har verkligen saknat hästlivet. Hästarna har varit en del av mitt liv så otroligt länge så det har verkligen känts konstigt att vara borta från stallet så länge. Nåja färdigt pratat om hur underabar dessa djur är!
Nu ska ja mysa med bubbelvatten och mys kläder resten av kvällen. <3 Ska dessutom försöka komma på något kul att skriva till er här. Lite annat än ändast inlägg från mobilen, en bra blogg ska ha blandade inlägg tycker jag. 
Haha men puss&hejj ni lär höra av mig snart igen. ;)
 
Hmm, undrar var jag har dom skorna? 
Bilden är tagen sista dagen med Liv, ponnyn kollade tillbaka mot dom andra hästarna en sista gång. Gud vad jag saknar den ponnin. <3
Sista morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0