Trevlig dag

Var hos Anna största delen av dagen idag. Vi var och red i terräng med Hugo och Mir. Båda skötte sig bra och det var riktigt kul, dock märker jag verkligen av att jag inte ridit på ett tag. Blev helt slut! Sedan var vi ett snabbt varv tll stan. Köpte en spets tröija och ett stortarmband från Lindex. Sedan blev det ett par örhängen från Gina, på 50 % så dom blev inte mycket att kosta. Så blev det också en glittrig tröja från H&M, inte bästa kvalité.. Men den var mysig. ;)
Spets tröjan + halsbandet + nya Tiger of Sweden jeansen tillsammans, är helt min stil. :D
Underbart! Ska försöka fixa bild. :)
 
I kväll jag ändast badat bastu och kollat Grey's Anatomy. Chill kväll ^^
 
Lydia & Jag på jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0