Shopping...

Jag är beroende av shopping. Man säger att pengar ger ingen lycka. Mig stämmer det dock verkligen inte in på. Pengar = Shopping = Lycka <3
Hihi, det händer nästan nästan aldrig att jag kommer hem från stan utan att ha köpt någonting alls. Att vara nöjd över sina nya kläder. Det ger en kick att få sätta på sig sina nya kläder, ger vardagen mer lyx. Internet shopping är verkligen farligt. Sitta och klicka på alla slags kläder tills man tillslut blir helt snurrig i huvudet. Checkade nyss in lite härliga greijer på Nelly, helt kär. 
Publicerar nåra favoriter här..
 
 
Borde kanske smyga ner till pappa, och se ifall han vill sponsra mig med något.. O:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0