Shopping

Blev mycket shopping idag. Vi kom till stan halv 2, vääärsta möjliga tiden. Jag klarade verkligen inte av att gå runt i butikerna då. Det var helt smockfullt, aldrig att jag skulle orka köa till provhyttarna och kön till kassan var lååång i varje butik. Usch! Som tur lungnade det ner sig lite senare och jag fick hem ett par Tiger of Sweden jeans på 50% rea. Köpte även ett linne från vero moda och så en bh från Lindex. Lite dyrare och bätre kvalite, smart val. ;)
Väl hemma klickade jag hem 4 tröjor från Nelly, för endast runt 70 euro. Underbart.
Imorgon ska jag möjligen också till stan med Brunelli. Får se ifall vi orkar, jag har otroligt med benvärk nu iaf. :P
En bild på jeansen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0