Ny Blogg Möjligen?

Hej igen, nu ska jag försöka börja blogga på blogg.se istället för devote.se. Blogg.se känns mycket mer proffsigare tycker jag, dock finns det några sämre och bätre med dom båda.
Det som jag gillar med devote är det att det enkelt går att ändra design. Så gillar jag även mer sättet att ladda upp bilder på.
Blogg.se är dock proffsigare och snyggare. ;)
 
För nya bloggläsare så kommer lite information här.
Jag heter Sara Forsberg och har tidigare bloggat på Schena.devote.se, nu finns ja dock endast här. Jag är 15 år, går i 9D i Ådalens skola. Intressen är hästar och fotografering. Bloggen kommer handla om mitt liv, mina åsikter osv.
 
Mera kommer <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0