Härligt

Jag var och tränade med fasters hundar idag. För dem som inte vet så är det draghundar av rasen Siberian Husky. Jag var ute i skoge med dem två och två. Först Diesel & Tanya, sedan Speedy & Electra. Det var verkligen härligt att stå på kälken efter hundar som fick göra det dom gillar mest. Dessutom glömde jag alla bekymmer under en stund, vilket också var avslappnande. Det ända som jag skulle koncentrera mig på var att berömma hundarna, vara positiv på rösten och ropa ut Vänster, JII( höger ) och rakt fram. 
Föreställ dig att få stå på en kälke efter två ivriga hundar som springer. Hundarna är vana ( ganska iaf ) och duktiga. Underbart!
Dethär borde jag ha gjort varje jullovs dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0