Jobb

Måndagen snabbt. Startade sju imorse och började köra mot jobbet. Faktiskt helt kul att köra, även fast jag var trött. Jobbdagen gick helt i lagom fart. Efter jobbet körde vi iväg till stan, andra gången jag körde i staden. Det gick faktiskt bättre än sist, även fast det var värsta trafikstockingen då alla slutade jobbet.. Jag fick bokat tid för teoriprov till torsdag!! Körde hem från stan. Käkade. For iväg på PW med Alice och Larry, super trevligt ( förutom Larry som var dum i huvudet och skällde åt allting). Kom hem, käkade, drack te och pratade. 
 
Typ så exakt har min dag sett ut. Imorgon är jag ledig och det känns så himla skönt! Lite som om den här måndagen skulle vara en fredag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0