Inspiration

I två veckor så höll sig min träningsinspiration i den här gången. Sista skolveckan var hektiskt och jag hade inga möjligheter att träna ordentligt. Meen bara jag inte blir mer sjuk nu, så ska jag iväg på 7 km länken imorgon! Det har blivit en hel del ätande av icke så nyttiga grejer och även drycker som innehåller sååå mycket socker, men snart blir det ändring!
 
Tatuering? En sak som ja funderat på väldigt länge. Jag är riktgt sugen på att skaffa en tatuering, men jag vet inte riktigt vad och var. En tatuering som är bra gjord och på rätt ställe kan vara så jäkla snygg, men om det blir fel så blir det så feel och då sitter den kvar där resten av livet..
Jag vill ha den på ett ställe där jag kan gömma den men även visa upp den. Känns så kul att jag bara lixom kan åka och beställa en tid och göra den nu som myndig.. Dock så är jag rädd för tatueringsstudiorna, miljön där inne är på något sätt väldigt INTE jag. Haha, så vet inte riktigt hur det blir, om jag kommer iväg mig och bokar nån tid. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0