Helgen

Den här helgen gick snabbt. Tsm med vänner och ännu mer vänner. Det har varit bra stunder och mindre bra. Jag har varit glad men även ledsen. Min hårfärg har förändrats massor, och jag gillar den verkligen nu. 
 
Just nu är klockan alldeles för mycket och jag borde redan sova för att orka upp senast halv 7 imorgon.
 
På något sätt känns det bra nu. Eller okej iaf. Jag har börjat acceptera läget och faktiskt gå vidare, lite i taget. Jag vet att det går framåt och kommer bli bättre, och tillslut bra. Jag ser framemot saker, och längtar efter sommar och värme, vänner och kanske till och med killar. 
 
Ett väldigt konstigt inlägg, men jag skrev ner ungefär exakt det jag kände. Ibland blir det så och jag är glad över att ha ett ställe där jag kan skriva av mig.
 
Godnatt, imorgon börjar en ny vecka, kanske en ny start.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0