Frisörbesök

Frisör besöket är gjort och jag kom tilbaka som grå hårig. Lite som jag hade tänkt mig men ändå inte rikigt. Men hur som helst så började frisören med att färga bort allt gult, när det var klart så satte hon i en toning i grå plandat med lite pearl blond. Grå plus pearlblond gjorde att det på vissa ställen blev ljuslila. Vilket egentligen är ganska jäkla coolt.
 
Så jag är nöjd, men det tar en stund att vänja sig vid den här färgen. Samtidigt så kommer den ljusna en hel del vilket jag på ett sätt väntar på eftersom det kmr bli så sjukt snyggt då det ljusa lyser igenom det gråa. 
 
Jag har inte några riktigt bra bilder men kan ladda upp någn selfie i väntan på bättre bilder. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0