en vecka

Imorgon är det en vecka sedan jag färgade håret. Det känns som om jag har olika hårfärg varje dag. Annas komentar " tin håri e int lika cool nameir", och ja det stämmer. Färgen går väldigt snabbt ut. Men eftersom jag köpte en slags toningsgrej till håret som dessutom vårdar kommer jag snart igen ha en lite annorlunda färg. Så kul att ha någonting annorlunda nu under sommaren! 
 
Imorgon har jag ledig dag, så otroligt skönt! Jag ska till stan för synkontroll och säkert kmr jag gå runt och ögon shoppa lite, kanske även handla något den här gången. Behöver fest kläder!
 
Sådär annars så angstar jag över kompleterings uppgifterna som jag fortfarande inte har gjort, sommarlov + skoluppgifter är ingen bra kombo. Borde ta tag i det imorgon också..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0